fb.com/delogatu

E vremea concediilor. Aproape toată lumea postează imagini de la mare, de la munte, din țară sau din străinătate. Eu n-am plecat undeva departe, dar nici așa aparatul meu de fotografiat n-a stat degeaba. 😀

DSCN0244[1]Grădina zoologică Trivale, Pitești


DSCN0262[1]

Pădurea Trivale, Pitești


DSCN0277[2]

Parcul Ștrand, Pitești


DSCN0296[2]

Parcul Lunca Argeșului, Pitești


DSCN0343[2] 11838519_868852796498048_9003846658772939959_o

DSCN0338[2] DSCN0369[2]Câmpulung


În speranța că v-au plăcut imaginile, vă invit să descoperiți mai multe poze pe pagina de facebook a blogului.

Urmează noi fotografii!

6 gânduri despre “fb.com/delogatu

  1. ahaaa,imi faci concurenta foto,da? biine. ma revansez eu. :-)) din pacate aseara la festival am somat,a trebuit sa ma tin la pitici. lunca argesului? that.s new! te plimbi si prin campulung,nice!

      • eu nu le editez. cel mult, la unele, pun un efect de sepia. atat. dar nu consider ca am blog foto, pt ca nu ma consider fotograf profesionist. inca sunt la stadiul de amatoare.

Lasă un răspuns

