Fixomobilul

Nu avusesem niciodată fix de la Romtelecom. Abia în 2003, când piața națională de telefonie fixă s-a liberalizat, au început să mai scadă și ei tarifele și plănuiam să avem și noi acasă telefon. Dar uite că fix tot n-am avut atunci, ci am sărit direct la mobil. Acesta părea să fie viitorul. 😀

Alcatel-One-Touch-320-5

mobile.softpedia.com/phones/Alcatel/Alcatel-One-Touch-320.shtml#sgal_0

Celularul ales era un Alcatel One Touch 320 cu abonament la Orange de vreo 5 dolari pe lună, în schimbul cărora primeam doar… 10 minute naționale pe care trebuia să le împărțim la… trei. Mobilul era așadar mai mult pe post de fix, iar eu nu dădeam numărul decât prietenilor de încredere, ca să nu se trezească ai mei părinți cu bip-uri aiurea în toiul nopții.


65372998_1_1000x700_sony-ericsson-j220i

În 2006, la prima prelungire de abonament, a intrat în casă un nou telefon mobil echipat cu o cartelă preplătită. Acesta, un Sony Ericsson J220i, a fost primul telefon din buzunarul meu. Eram încântat că-l primisem pe cel nou, și nu Alcatel-ul, bucurându-mă astfel de un aparat cu ecran color, cu tonuri de apel midi (adică polifonice) și cu browser Wap… Wap Unlimited era chiar opțiunea mea preferată, neavând atunci internet la calculator. Și chiar că era unlimited, pentru că Orange uita s-o mai dezactiveze atunci când nu mai aveam credit deloc. 😀


se-k330-01GSMArena.com

Îmi lipseau totuși camera foto și playerul MP3. Acestea au venit și ele după încă doi ani de contract, la pachet cu un Sony Ericsson K330, moment în care primul meu mobil, J220-ul, a devenit telefonul fix al casei, scoțând la pensie bătrânul Alcatel. 🙂

La voi cum a fost cu telefoanele? Puteți răspunde printr-un articol, acceptând și voi provocarea celor de la computerblog.ro.

Lasă un răspuns

